Verenigingen & Stichtingen
 

Survival. 2005

Waar de optocht dit jaar door een tekort aan wagens niet kon doorgaan, stond de feestcommissie voor een probleem. Er zou een alternatief moeten worden bedacht en dat kwam er. Gistermiddag tegen enen meldden zich twaalf teams voor de Dobbe Survival, achter de Klink.

Voor de rest van het artikel lees hier verder.

We willen als parcourscommissie Rob bedanken voor het commentaar, zodat onder anderen iedereen zich gemakkelijk een weg kon vindt langs de spelen en op de hoogte bleef van de enorme prestaties.
Ook willen we de feestcommissie voor het opbouwen en opruimen van de spelletjes bedanken.
De klink voor de goede zorgen, voor, tijdens en na de spelen.
En natuurlijk alle buurten en alle toeschouwers zonder hen waren er geen spelen.

Komend jaar gaan we nadenken hoe we de optocht weer vlot kunnen trekken. Misschien een soort van B klasse voor goedkopers wagens. Of iedereen mag maximaal 400 euro gebruiken voor het realiseren van een wagen. Het zijn maar suggesties dus trek je er nog maar niet te veel van aan. We willen alle inwoners c.q. wagenbouwers van Koudum uitnodigen om hier in mee te gaan denken.

?DE? vrijdag in de feestweek.

----------------------------

De volgende ingrediënten zijn bedacht voor de teams.


Acht personen per team plus coach.
Deelname vanaf 16 jaar.
Verkleden leuk maar niet verplicht.
Bij hoge uitzondering zou je wat vies of nat kunnen worden, hou hier een beetje rekening mee.

----------------------------

Nog enkele details.
Locatie van dit spektakel is natuurlijk De Dobbe.
Meedoen is op eigen risico.
En vol is vol dit in verband met de hoeveelheid spelletjes.

----------------------------

 

De tijden voor de spelen zijn van 13:00 tot 15:00 uur aansluitend matinee.

 

OPGAVE
Opgave
uiterlijk voor 27 augustus 2005 bij Hendrik Falkena GSM nummer 06 - 414 890 84, en hij is natuurlijk ook altijd te vinden op zijn geheime bouwlocatie.

of

e-mail: byp&koudum.info ( vervang & door @ )

 

Namens de pacours- en feestcommissie de hartelijke groeten aan iedereen en we zien jullie graag op ?DE? vrijdag in De Dobbe.